Percutian Jadi Mempi Ngeri


Seorang pelancong berhadapan detik-detik cemas selepas satu permainan yang dinaikinya di sebuah taman tema di bandar ini tersangkut, ­menyebabkan dia tergantung pada ketinggian 24 meter selama satu jam.

Pelancong dari Kanada tersebut menaiki sebuah permainan yang dikenali sebagai SlotZilla di mana dia akan meluncur melalui satu talian kabel sepanjang 533 meter. Bagaimanapun, alat yang digunakan untuk membantunya meluncur tiba-tiba tersekat ­menyebabkan lelaki tersebut tergantung pada ketinggian 24 meter.

Lelaki itu dipercayai tergantung selama setengah jam sebelum seorang pengunjung yang melihat kejadian tersebut menghubungi bomba untuk meminta bantuan. Sekumpulan anggota bomba yang tiba di tempat kejadian beberapa minit kemudian terpaksa menggunakan tangga khas untuk menyelamatkan lelaki tersebut.

Sementara itu, jurucakap SlotZilla berkata, pihaknya telah memulangkan semula wang pelanggan tersebut dan turut menaja makan malam percuma untuk lelaki itu serta pasangannya di sebuah hotel di sini.

Sumber : lulu-pages.blogspot.com

Related Posts:

1 Response to "Percutian Jadi Mempi Ngeri"

  1. ayam bangkok aduan Live terbesar di indonesia hanya di AGEN BOLAVITA
    Bandar Tebak Nomor Online Terpercaya Di Indonesia
    Tersedia Pasaran Paling Terkenal >> Singapore - Kuala Lumpur - Hongkong << Dengan Diskon Terbesar Di indonesia
    Segera Bergabung Bersama kami Sekarang Juga !

    BBM : B O L A V I T A
    WA : 0 8 1 2 2 2 2 2 9 9 5

    BalasHapus